zondag 24 juli 2011

Django, hoeft voorlopig geen weesgegroetje te bidden

Het financieringsproject is ruim een week oud en Django 3 – Een Ave Maria voor de IJzer kan nu al rekenen op zo'n 26 donateurs. Jazeker Crowdfunding staat in Nederland nog in de kinderschoenen, maar is sterk in opkomst. Bij die manier van fondsenwerven probeer ik mensen via internet particulieren te enthousiasmeren om geld in deze graphic novel te steken.

Sinds 14 juli 2011 ben ik begonnen met deze weg van financieren. Het gaat zeer goed, veel familieleden, vrienden en bekenden zijn zeer enthousiast over het project. Het leuke van dit financieringsmodel is dat de donateur zelf kan bepalen wat hij wil besteden aan het het stripboek. Hoe meer donateurs, hoe meer draagvlak er is en meer mensen geneigd zijn dit project te steunen.

U als donateur krijgt er zeker wat voor terug. Bij een kleine gift bent u al de gelukkige bezitter van het stripalbum Django 3 – Een Ave Maria voor de IJzer. Ook staat u als donateur vermeld in het stripalbum. Voor het luttele bedrag van 15,00 euro is het stripboek al voor u. Let wel het boek wordt pas op het stripfestival in Breda gepresenteerd.

Zelf wil ik nog even kwijt dat deze manier van een project financieren mij een enorm goed gevoel geeft. Ik wil alle donateurs nu alvast bedanken die dit fantastische project steunen! Ik weet nu dat er veel mensen zijn die net als ik geloven in het nieuwe avontuur van Django dat luistert onder de naam: Een Ave Maria voor de IJzer.

Tim van Broekhuizen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten